duminică, 30 septembrie 2012

De ce nu mă înscriu în UDMR

Aflu că un gălăţean, român get-beget, se înscrie în UDMR, din motive de revoltă împotriva polticienilor români. Ei bine, eu însumi am vrut să fac acest lucru cândva. Ba, am votat de vreo două ori cu candidaţi UDMR pentru că n-am găsit pe liste pe nimeni altcineva demn de a fi votat. Ba, am stat trei ani în secuime înainte de 1989, fiind prieten cu mai mulţi profesori secui, cu care ieşeam la o vodcă şi o bere; ei m-au învăţat să sting vodca poloneză cu bere.
Dar, acum nu mai vreau să aud de ungurii din România. Dincolo de faptul că politicienii maghiari au dovedit de-a lungul anilor că sunt coerenţi şi ştiu ce vor, acum se dezvăluie a fi nişte javre, ca să folosesc un eufemism, jucând pe cartea lui Traian Băsescu, tăindu-mi ei salariul şi aşa mizer, fiind la guvernare şi convingând turma de maghiari să nu meargă pe 29 iulie la referendum. Mă bucur că au mai apărut încă două partide maghiare şi sper să împartă voturile în aşa fel încât să nu mai ajungă în Parlament picior de secui. Îi urăsc. Cu cele 6-7 procente ale lor au guvernat vreo trei luştri. Ultima participare a lor la guvernare a fost dezastruoasă. Să le fie de bine şi să nu mai aud de ei.

Niciun comentariu: