miercuri, 17 august 2011

Nesimţire, numele tău e BRD

Sărac fiind eu, am luat un credit pentru o maşină, un credit pe zece ani. Ştiu, îmi veţi spune că nu trebuie apelat la credite, că băncile te jupoaie etc. Ceea ce e adevărat. Dar ce poţi face?
E câte se poate de umilitor să fii la mâna unei bănci care-ţi măreşte dobânda de câte ori vrea ea, care-ţi impune reguli pentru care trebuie să semnezi şi să le respecţi mai dihai decât Decalogul.
E umilitor să ştiu că în cinci ani am plătit deja maşina, de acum plătesc dobânzi şi comisioane încă un cincinal.
Dar cel mai umilitor este că lună de lună trebuie să stai la o coadă enormă să-ţi plăteşti rata, la o coadă cât la cea ceauşistă pentru tacâmuri de pui (vă amintiţi?).
Ieri şi astăzi am făcut 7 (şapte) drumuri până la bancă pentru a putea plăti rata. Şi acum sunt 30-35 de oameni la coadă, pentru că se lucrează la doar două ghişee din şapte.
Ei bine, la nesimţirea BRD Societe Generale eu răspund: să-i fie de bine! După cinci ani în care am plătit ceas lună de lună, m-am plictist. Dacă nu vrea să-mi ia banii cu atât mai bine. Aştept pe doamna Bancă, pe această matroană bolnavă de sifilis şi de plictiseală, să vină să-mi ia maşina din curte. Cheile sunt în contact. Au revoire!

Un comentariu:

Debitorul BRD spunea...

Va recomandam sa treceti pe la BRD-Ivancea. Aici colectivul fiind mai tanar -aveti sanse sa fiti stimulat sexual in timp ce priviti la formele coapte ale unor angajate si eventual sa trageti o laba - care este mai sanatoasa decat sa trageti o injuratura.

Asta daca nu va intereseaza sa le priviti fata, ochii [in virtutea interesului Dvs.stiut pentru psihologia estetica], dar va trebui sa acceptati in peisaj si resturile de mancare pe ghiseu , pahare pe jumate goale si cate o ceasca goala de cafea printre care se manipuleaza hartiile si banii cu clientii dincolo de ghiseu - [ servitul clientului facandu-se strict - doar in pauza dintre doua telefoane] .

Daca aveti norocul sa apara o musca interesata de firimiturile de pe masa sau o pereche de muste care sa traga un futai in ceasca de cafea racita , atunci veti fi solicitat de angajata plictisita si vadit deranjata de zbenguiala mustelor. Solicitare facuta cu degetul aratator catre Dvs. si catre musca,in timp ce ea vorbeste la telefon . Te prinzi imediat si sari la atac sa zdrobesti musca intr- o clipita . Angajata BRD TOCMAI A TERMINAT DE VORBIT LA TELEFON, apuca hartiile lasate de unul sau trei care tocmai au intrat in fata ta si se grabeste sa remarce : Buna ziua Domnul Doman , ne pare rau ca asteptati, vedeti si Dumneavoastra,ca nu sunteti buricul pamantului , nu va calificati sa primiti o bucata de pizda- mai exersati la laba si mai treceti pe la noi. Cand sa mai treceti? Mai treceti p-aici. N-o sa mai puteti ? Nu-i nimic , o sa gasim ceva sa lingeti.