luni, 4 iulie 2011

Ministrul Funeriu a rata ocazia să-şi echivaleze studiile

Suntem un popor uşor inflamabil. Zice Traian Băsescu una negândită pe zi, ţara se inflamează şi ţipă mai rău decât cel care a aruncat piatra în baltă. Se aude din zvonuri că se va da o lege rea, populaţia se inflamează, se enervează şi isteria-i gata! E adevărat că se şi calmează repede, mai ales că televiziunile lansează a doua zi una şi mai gogonată, care cere mai mulţi nervi, mai multă energie.
Acum tot românul este analist...educaţional...hm!, dacă există aşa ceva. Tot românul e isterizat de rezultatele dezastruoase de la bacalaureat. Contabilul zice că de vină sunt profesorii. Tinichigiul este de părere că vinovaţi sunt doar puturoşii de elevi. Preotul găseşte că rezultatele nu sunt decât pedeapsa pentru păcatele noastre cele mari.Psihologul străzii Mihai Viteazul dă vina pe camerele de luat vederi care i-au stresat pe bieţii copii. Abramburica acuză ministerul care a lungit două săptămâni competenţele, epuizându-i pe absolvenţi. Profesorii zic că elevii sunt de vină, ei şi părinţii lor plecaţi la munci în Spania...
N-are rost să mă isterizez şi eu şi cu atât mai puţin să mă cred deştept şi să-mi dau şi eu cu părerea. Un deştept mai puţin, un câştig pentru ţară!
Alt aspect vreau eu să semnalez. Acum era momentul ca domnul ministru Daniel Funeriu să-şi echivaleze studiile medii. S-a tot spus că a absolvit liceu francez cu 11 clase şi, deci, n-ar fi în regulă. Eu am mai scris că gândim birocratic aşa, că omul are studii superioare, are doctorat, că nu trebuie tratat umilitor ca un om cu studii neterminate. Îmi menţin această părere.
În schimb, dl. ministru nu şi-a dat bacalaureatul la română şi asta se vede. A atras atenţia unui senator că substantivul coleg este de genul neutru, şi asta chiar în perioada examenelor de bacalaureat. Iată că dl. Funeriu nu ştie limba română, efect clar al faptului că n-a făcut-o în liceu. Acum era momentul ca dl. ministru să dea bacalaureat doar la română, cot la cot cu absolvenţii din acest an. Închidea şi gura cârcotaşilor şi arăta şi faptul că e totuşi român, ştie limba şi literatura română. A ratat ocazia. Dar poate că în sesiunea de toamnă, domnule ministru.

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://dictaturajustitiei.wordpress.com/

Rongo