sâmbătă, 14 mai 2011

Cum am sfidat eu PDL în ziua Convenţiei Naţionale

Când a început astăzi Convenţia Naţională a PDL, partidul ăla criminal, care mai are puţin şi ne extermină ca pe nişte gândaci, pe toate televiziunile se transmitea în direct de acolo. Îngrozit şi scârbit, am ieşit în curte şi am făcut focul sub două rânduri de pirostrii.
Pe unele, am gătit o ciorbă de fasole în ceaun, cu afumătură din porcul pe care mi l-a dat mama astă-iarnă. Printre ingrediente: usturoi, leuştean, la sfârşit - mărar şi pătrunjel. Pe alte pirostrii, în alt ceaun, am gătit un pui, tot de la mama din Mehedinţi, cu usturoi şi cu multă paprika. Din când în când, mai scăpam câţiva stropi din halba de bere din care beam stând pe-un scăunel. La zece-cincisprezece minute odată, îi mai dădeam să deguste din friptură motanului Pufu. Până n-a mai putut şi s-a culcat toropit cu botul pe bucata de carne.
Aşa am sfidat eu Convenţia Naţională a PDL, partidul ăla care mai are puţin şi ne extermină ca pe nişte gândaci de bucătărie.

2 comentarii:

lapin de framboise spunea...

mai aveţi locuri în mişcarea dumneavoastră de rezistenţă? mă angajez ca, prin mijloace democratice de tip haiducesc, să procur armele şi muniţia necesare combaterii.

Augustin spunea...

Bun venit! Postul ăsta era descoperit.