marți, 24 mai 2011

Apocalipsa lucrativă

Mă uit în calendar şi răsuflu uşurat: suntem în 24 mai 2011. Am petrecut sfârşitul lumii din 21 mai 2011 prezis, cu Biblia în mână, de pastorul octogenar Harold Camping, l-am petrecut într-o vizită la neamuri în zona Slătioara-Vaideeni din Vâlcea. La o masă sub bolta de viţă şi la umbra liliacului înflorit, am mâncat mămăligă cu brânză de vaci, apoi o friptură de porc la grătar stropită cu molan. Şi uitasem de sfârşitul lumii. Mi-am adus aminte acum şi mă bucur că am scăpat. Sunt îngrijorat de soarta bătrânului Harold Camping care cică a dispărut, nu-i mai ştie nimeni de urmă. Să fi trăit el singur sfârşitul lumii? Mira-m-aş! Spun televiziunile că în urma acestei campanii, societatea lui religioasă ar fi încasat din donaţii vreo 72 de milioane de dolari. Am putea spune că a fost o Apocalipsă profitabilă. Cu banii ăştia, pastorul Harold nu trebuie căutat pe la poarta Iadului, ci mai curând prin Dubai la şapte stele, prin Miami, Monte Carlo, Caraibe... Adică, mai curând prin Raiul de pe pământ.

Niciun comentariu: