duminică, 28 februarie 2010

PSD, încă unul. Al şaptelea

Ieri n-am apucat să mai ţin evidenţa PSD aici. Dar n-am dezertat de la datorie. Numai că m-am luat cu lucruri mai domestice. Am gătit o ciorbă de burtă, apoi o saramură care a cerut mult vin, nu m-am putut desprinde de Cartea şoaptelor a lui Varujan Vosganian până n-am trecut de pagina 400, aşa că n-am mai avut timp să raportez că domnul deputat Viorel Balcan nu se mai regăseşte în organizaţia judeţeană Brăila a PSD, dar se regăseşte în grupul independenţilor lui Gabriel Oprea. Iată cu ce s-a aniversat o săptămână de la congresul PSD. C-un balcan! Începe o nouă săptămână. Ca să putem vorbi de fiecare dezertor în parte, îi rugăm pe parlamentarii PSD să nu dea năvală. Unul pe zi e suficient. E timp să curgă tot partidul spre indepndenţi. Şi atunci se va numi Partidul Independenţilor Social Democrat.

Niciun comentariu: