vineri, 26 februarie 2010

PSD, încă unul!

Astăzi nu prea sunt inspirat să scriu pe blog. Dar PSD-ul nu mă lasă la greu. E a şasea zi de la congres, al şaselea parlamentar îşi anunţă demisia: Marian Sârbu. Aş putea să mă dau mare profet sau, cum se zice acum, inspirat analist politic, eu anunţând-o de ieri. Dar nu e cazul! O ştia şi motanul meu. Cică domnul fostul viitor ministru la Muncă şi...Protecţie Socială nu era fericit în partid, aşa declară. Doamne, dar cum să fii fericit într-un partid aflat în opoziţie!? Nu curge, nu pică, ce fericire e aia să te faci că mârâi la măsurile guvernului şi să te faci că ameninţi cu moţiunea de cenzură?
Oricât de mare profet aş fi, acum chiar că nu am habar cine ar putea demisiona mâine, la aniversarea unei săptămâni de la congres. M-aş sacrifica eu, dar nu sunt membru. Dar, până la urmă, ce contează dacă sunt sau nu membru PSD! Ca să se păstrezedictonul unul pe zi aş putea-o face. Dar nu cred că a secat puterea de înnoire a pesediştilor adevăraţi.

Un comentariu:

popa 130 spunea...

Cata indecenta sa vorbiti in felul asta !

Dl. Ponta a explicat : usile PSD-ului sunt deschise in ambele sexuri . Nu se cunosc motivele plecarilor, dar in scurt timp vor intelege cauza; ori PSD ca un borhau da bivol urias care tuseste si se contracta in spasme arunca pa unii afara ori aspiratia ciclonului basescian e prea puternica .