vineri, 20 noiembrie 2009

Mona Lisa lui Vântu

Gata, în seara aceasta se încheie campania electorală cea nebună; măcar cea pentru primul tur. Nu mai recapitulăm, că mi se face rău. Cum se ştie, şanse pentru turul doi au cei patru: Băsescu, Geoană, Oprescu, Antonescu. De fapt, fiecare dintre ei are şanse pentru Cotroceni. Dar nu le mai port eu de grijă lor. Grija mea este pentru fiinţa aceea pe care o văd pe ecran când mă culc, când mă trezesc dimineaţa şi peste zi în reluări: Oana Stancu parcă se numeşte. Ea este o Mona Lisa a lui Vântu, procuroarea din completul de judecată din care mai face parte Adrian Ursu, os de nomenclaturist comunist. Ei bine, eu cred că şi statul prea mult dăunează grav sănătăţii. Mona Lisa lui Vântu nu pare a se fi mişcat din scaunul acela de la Realitatea, cum nu e mişcată Mona Lisa din suportul din lemn de plop de la Louvre. Să stai o campanie electorală într-un scaun, fără mâncare, fără apă, fără aia, fără ailaltă, eu cred că e stresant. Să mai şi spui continuu răutăţi în toată această perioadă, zău că e greu. Aşadar, nu mă tem pentru carierele politice ale celor patru prezidenţiabili, eu sunt îngrijorat de sănătatea Monei Lisa de la Realitatea TV. Ce facem, punem de-un teledon?

Niciun comentariu: