marți, 3 februarie 2015

Eu de sub masă nu ies

       Cum Elena Ceauşescu n-a învăţat nimic de la Elena Lupescu (sau poate că da!), nici Elena Udrea n-a învăţat nimic de la Elena Ceauşescu (sau poate că da: "O să vă vadă colegii mei academicienii!"). Oricum, Ceauşescu n-a învăţat nimic de la Carol Caraiman al II-lea, al III-lea!... Marinarul sigur n-a învăţat nimic de la cel mai ciuruit fiu al poporului de la Târgovişte.

      Întrebarea mea este dacă Alina Gorghiu, concetăţeanca mea, dar mai ales a lui Urmuz, învaţă ceva de la Elena Udrea. Aşadar, viitoarea Doamna Alina, învaţă ceva din tribulaţiile deja fostei Doamna?

      Altă întrebare pentru actuala Doamna Alina: Cum SIE şi SRI n-au şefi, este ea deja sursa alternativă de informaţii pentru dl. Preşedinte Iohannis?

       Altfel, pentru stimata şi draga Doamna Udrea: Am descoperit chiar ieri la ora 15,00, când doamna tocmai ţinea declaraţia de presă de la Camera Deputaţilor, că bărbaţii ţării, politici sau nu stau pe sub masă,  am descoperit, zic, că n-am trăsături ioc! de Don Quijote. Aşadar, eu de sub masă nu ies. O spun cu toată laşitatea. E adevărat că n-am jefuit împreună ţărişoara, deci eu de sub masă nu ies. Dacă cineva-mi mai strecoară pe sub faţa de masă şi un pahar de ceva, dar şi pipa plină, chiar că nu ies.

       Acelaşi mesaj i-l voi transmite peste cinci ani şi Doamnei Alina! Să nu avem vorbe.

2 comentarii:

Draga Prietene spunea...



Nu vad nici o legatura intre tine,
Gorghiu, Urmuaz si framantarile zbuciumate ale Elenei-Doamna ,

decat, daca urmatorul tau roman
va fi "Concetatenii lui Alinuta Gorghiu" despre fosta secu - poti face un capitol mai micut dar consistent cu Gorghiu-taticu' , ca dovada pt. originea sanatoasa..

Grija mare sa nu acumuleti vr'-o combustie interna pe sub masa.
O bashina ar putea shimba brusc perceptia concetatenilor.


Deci:

Cand vaporu acosteaza
marinaru se da jos si vrea sa futa.
Asta e in capu' lui.
Si gaseste pa
- doamna blonda din sonete
care de bani se indragosteste
Si se mandreste
Iar marinarul se potoleste.

Cand vaporu pleaca
marinaru poa' sa sara si pe masa
ca' tot degeaba.
Fiecare si-a facut numarul
Numarul s-a terminat.

Urmeaza alt numar
Cu alte personaje.

----------
pUBLICITATE :
BEA SKOL -ZMALTZ 100%

Popa spunea...


Elena - Doamna.
------------------
Alina-Domnița
Dulcinea del Toboso

Don Quijote o cam lua pe cârcă
Asa ca mai stai sub masa
dar fi cu ochii-n patru
sa nu adormi
caci te vei trezi brusc
rupt de realitate
intr-un spectacol cu
balerini, coregrafi , compozitori
si Prim-balerina Alinutza

si nu c-o sa-ti treca nebunia
dar o sa innebunesti da-binelea.