miercuri, 26 martie 2014

Pentru o săptămână, încă mai am bani de mers la serviciu

La câţi bani (nu) câştig eu, mâine ar trebui să merg pentru ultima oară la slujba mea de la Piteşti, să merg doar pentru a scrie o cerere de demisie: "Domnişoara Directoare, vă rog să-mi acceptaţi demisia din funcţia de redactor-şef al revistei "Argeş" pentru că soţia mea nu mai are bani să mă trimită zilnic la serviciu".

Dar, soţia mea nu este una normală, a mers cu mine în oraş şi mi-a cumpărat trusă medicală, triunghi şi extinctor pentru maşină, plus că mi-a pus benzină în rezervor şi pentru săptămâna viitoare.

Las' c-o văd eu după 1 aprilie când acciza la benzină nu ne va mai permite drumul Curtea de Argeş - Piteşti!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Domnu'Doman, atenţie că intraţi într-o zonă foarte periculoasă cu astfel de mărturisiri decredibili- zate avant la letre, de prestaţia lui Petrică însumând mărunţişul cerşetorilor de la metrou în fondul libertatea sau, între multe altelea, de ieşirea în şomaj, gen Cârstoiu, adică la un salariu de vreo 40.ooo.ooo...
Nu pun sub semnul îndoielii sinceritatea lor spuse, dar e mai bine dacă astfel de mărturisiri nu sunt date publicului care, şi aşa, are atâtea pe cap ca urmare a ipocriziei sans rivage în care i s-a impus să vieţuiască... Soarta noastră fuse crudă de astă dată...

Anonim spunea...

P.S. A nu se uita propovăduitorul, pe faţă, a modului de viaţă "cinstită şi săracă", în timp ce pielea de pe mâini i-ar fi trebuit dată la întors să nu se vadă sângele şiroind...

Augustin spunea...

Şi ce treabă am eu cu Petrică şi cu Ilici? Îia n-au fost nicioodată nici săraci şi nici cinstiţi.
Asta este situaţia mea de astăzi şi nu mi se pare periculos din niciun puncz de vedere s-o fac publică. Sunt un caz social, mai rău decât atât, deşi merg zilnic la serviciu. EUROSTAT a dat publicităţii ultima statistică, de unde rezultă că românul mediu este un sărac bine educat şi care moare mai repede decât orice european.Doar bulgarii sunt puţin mai săraci decât noi în toată UE. Eu sunt mai sărac şi decât bulgarii. Similitudinea asta cu Ilici e ca nuca-n perete. Eu n-am fost revoluţionar, n-am fost opozant înainte, nici dizident, măcar, n-am umblat după niciun fel de post, nici măcar de preşedinte de stradă, că nici nu ştiu dacă există. N-am făcut politică decât aci, pe blog, adică am trăncănit, ca tot românul. Şi de aceea chiar îmi asum public condiţia de caz social care merge la serviciu.

Anonim spunea...

Într-adevăr, a ieşit cam ca nuca în perete, vina aparţinându-mi prin lipsa de explicitare. Am vrut să spun că trăim un timp în care toate au fost pervertite şi orice spui, nu e crezut. Cum li se întâmplă oamenilor căzuţi în drum, din leşin, de care nu se apropie nimeni, ba îi mai şi înjură, că au luat-o dis de dimineaţă cu băutul...
Nici prin gând nu mi-a trecut să insinuez altceva...

Augustin spunea...

În cazul ăsta, ne-am lămurit.

Petruţ Pârvescu spunea...

Rezon!..