miercuri, 22 august 2012

Curtea de la Curtea de Argeş vs. Curtea Constituţională

Ce bine că m-a ferit Dumnezeu de nişte responsabilităţi precum cele ale judecătorilor de la Curtea Constituţională! Crezi că e aşa simplu să câştigi ca judecător (salariu plus pensie) vreo 30 000 de lei pe lună? Pentru asta trebuie să faci servicii murdare, să răspunzi pozitiv la şantaj de la cel mai înalt nivel, să dansezi pe sârmă, cum se zice. Greu, pe canicula asta!

Ce bine de mine! Sunt învins de marinarul veneric, de intelectualii lui, de curvetul lui care încă nu scoate capul de la cutie de o lună şi mai bine (îl va scoate în zilele următoare, desigur!), de Curtea (Ne)Constituţională. Sunt resemnat, dar mi-a crescut salariul de la 680 la 735 de lei şi sunt fericit. După-amiază ies în curtea mea şi în grădină şi ud cu furtunul cei 40 de pomi plantaţi în ultimii trei ani; canicula a început deja să-i ofilească.

Cât se scurge apa la rădăcina vişinilor, prunilor şi merilor, mai stau de vorbă cu Lessie, căţeaua mea la fel de neagră ca Chioru Împărat de Cotroceni.
- Ce zici tu de Curte? o întreb.
- Păi, curtea e în regulă. Eu şi cokerul Lucky avem grijă de ea ca de ochii din cap, nici musca nu intră... Acum zece minute am hăpăit ca pe nimic o mierlă care se dădea la strugurii din boltă...
- Hm! Eu vorbeam de Curtea lui Zegrean.
- A!... Pe aia o apără Aspazia (cu accentul pe i!).
- Dar, e bine că Aspazia (cu accentul pe i!) a fost colaboratoare a Securităţii?
- E bine, e bine! Fără securitate, Curtea ar fi un fel de sat fără câini!...
Şi tot aşa, neagra mea căţea, fiică demnă de ciobănesc german de-al doamnei Angela (adică Anghela, cu accentul pe prima silabă!), îmi dă nişte replici de-a mirărilea

Ce grea viaţă au doamnele, domnii de la Curte! Ce viaţă liniştită am eu în curtea de la Curtea de Argeş!Vorba cântecului tâmpit: ca la 18 ani, fără griji şi fără bani!
- Dar, o mai întreb eu pe Lessie, în stradă la Bucureşti să merg?
- Să mergi, să mergi! Pentru ţară mori şi vei primi flori! Curtea las-o-n seama mea.

Ce rău de curtenii de la Constituţional! Ce bine de curtenii de la Curtea de Argeş!

Niciun comentariu: