miercuri, 25 ianuarie 2012

A cuvântat preşedintele? Să mergem la culcare

Mi-am luat o cană mare de cafea şi-am stat aproape o oră să văd/aud cuvântarea domnului nostru preşedinte. Zâmbea. Măcar nu hăhăia. A reîncălzit supa problemelor pe care ni le spune de şapte ani. Nu e dictator, dar conduce România ca pe o navă. "Mândră corabia, meşter cârmaciul!" E din altă piesă. Nu poemul lui Zaharia Stancu, ci preşedintele. Altfel corabia e beată, iar cârmaciul e deja în comă alcoolică.
Am băut cana de cafea, am ascultat cuvântarea preşedintelui, am aflat că totul e bine, că el e sigur de el, a aflat asta de pe facebook, l-am văzut deodată ca pe regele singur şi nefericit din Micul prinţ şi-am plecat la culcare. Ne mai rămâne să ne pătrundem de versurile imnului naţional.

4 comentarii:

Popa spunea...

Nava ca nava; dar catargul ?
Catargul lui Basescu.

Iosf spunea...

Ne'a Domane,

Jos Basescu !, e ca la Loto?
sau ca la Loz in Plic ?

Popa spunea...

Emil Hossu :

"Am avut mulţi prieteni, unii au dispărut, dar mereu am înclinat spre starea de bine şi am încercat să văd, în primul rând, jumătatea plină a paharului",

Dumnezeu sa-l odihneasca .Sa-i fie tarana usoara.

Maxime spunea...

Orice optimist nu e decat un prost fericit. Desigur, pesimistul e doar prost. (Louis Bernanos)