miercuri, 5 octombrie 2011

Mulţumesc nevestei mele de ziua internaţională a profesorilor

Astăzi este Ziua Mondială a Educaţiei. UNESCO a numit-o Ziua Internaţională a Profesorilor şi precizează că este ziua "în care oamenii de pretutindeni au primit îndemnul de a spune mulţumesc unui profesor, unui om care le-a marcat destinul în aşa fel încât gândul la el să le trezească sentimente de recunoştinţă". Hm! În cazul ăsta, eu îi spun mulţumesc nevestei mele profesoare care mi-a marcat destinul şi mă gândesc la ea, cu recunoştinţă, desigur, tot timpul programului de la serviciu până ajung acasă şi chiar şi atunci, tot cu recunoştinţă mă gândesc la ea, că-mi pune la masă mâncare şi, dacă o lasă inima, chiar şi un pahar cu ceva tărie înainte, aşa, de poftă de mâncare.
Ce bine că e ziua internaţională a profesorilor!

Un comentariu:

Fleur spunea...

Este ziua educatiei. Nu a profesorilor. oricum, sunteti un barbat de nota 10. Putini barbati au curajul sa spuna aceste cuvinte...