marți, 23 noiembrie 2010

Număr rotund

Numerele rotunde sunt făcute probabil ca să numărăm mai rar, altfel n-am face altceva toată viaţa decât să numărăm secundele, zilele, lunile, anii, veacurile...mă, rog, nu e cazul... Să numărăm ciorapii, cărţile, paharele cu tărie, cele cu vin, nevestele, iubitele, în general... Am avea viaţă nu de semănători, nu de culegători, nu de vânători, nu de măturători, ci am avea plictisitoare viaţă de numărători. Cu abacul, cu clepsidra, cu calculatorul, cu plopii care ne vor ieşi desigur fără soţ... Dar nu, suntem salvaţi de numerele rotunde.
Deschizând eu acum blogul acesta să postez nu ştiu ce, descopăr că el a fost deschis de unii, de alţii, de cititorii de blog, a fost deschis, adică accesat de 20 000 de ori. E-hei, dacă aş vinde eu o carte în 20 000 de exemplare, aş fi un scriitor bogat. Se sparie gândul!
Dar să numărăm mai rar. 20 000. Mai beau un pahar şi urmează...40 000. Când?

Un comentariu:

Popa spunea...

Oda lui Doman

In universul radacinii de sfecla de zahar
Invaluit in stratul gros al sudorii muncitorului calificat
Se aude indepartatul grohait al porcului
Ignorat de vaca ce asuda
sa-si goneasca agresivele muste de pe sira spinarii
Si care zice ,
E oricum condamnat.
Ma doare coada.
Ah , de-asi mai fi o vitzica neprihanita.
40.000 de taurasi ori 2 mashuieli fac ...
Loveste cu copita in oglinda agatata pe peretele cu umbra
Al baracii pentru scule de la marginea tarlalei.
Vreau rolul principal.
Si scuturandu-si ugerul incepu sa fredoneze
Chiar si in amurg sunt eu, divina,
O viata noua am in fata si asta tot sheptelu’nvata
Ca deja am uitat ce-a fost iar sa te uiti inapoi nu are rost.
E market economy – si asta intelege orice prost.