miercuri, 11 august 2010

O metodă de a ieşi din criză

Vorba preşedintelui nostru, să nu ne mai plângem. Există posibilităţi multiple să ieşim din că…, mă rog, din criză. Una ne-a spus-o direct: să plecăm din ţară unde ne e mai bine. Dar, mie mi se fac trei-patru propuneri de afaceri pe zi precum cea de mai jos. Eu recunosc că nu mă prea pricep, că poate le-aş da curs. În acelaşi timp, sunt prea patriot, prea îndrăgostit de propria mea ţară, cu preşedinte elegant, cu premier înţelept, cu parlamentari cinstiţi, cu clientelă politică mai mult decât rezonabilă, ca să mă încurc cu domnul Patrick KW Chan din Hong Kong, pe care-l apreciez doar pentru curata limbă română în care mi se adresează.

PROPUNERE DE AFACERI
Atenţie

Eu sunt domnul Patrick KW Chan Director Executiv & Chief Financial Officer al Hang Seng Bank Ltd, Hong Kong.
Am o propunere de afaceri lucrative de interes comun de a împărtăşi cu tine;
este vorba de transferul unei sume mari de bani.
Am de referinţă în căutarea mea pentru cineva care se potriveste relatia mea de afaceri propuse.
Dacă sunteţi interesat de lucru cu mine ma contactati prin e-mail meu privat (mrpatrickchan@yahoo.com.hk) pentru mai multe detalii

răspuns mai devreme dumneavoastră la prezenta scrisoare va fi apreciat.


Dl Patrick Chan
E-mail: mrpatrickchan@yahoo.com.hk

Niciun comentariu: