luni, 3 mai 2010

După cum m-am mai mărturisit aici, ca microbist sunt un frustrat. Nu mă pot detaşa de ruina de Universitatea Craiova, echipă cu care sufăr împreună din 1964, pe când se numea Ştiinţa. În ultimii 25 de ani, în Curtea de Argeş, unde cu drag supravieţuiesc, mergeam de două ori pe lună la un meci de liga a patra, apoi a treia, apoi a doua, apoi...gata! A venit îmbuibatul de Benone Lazăr, un analfabet, a prostit Consiliul Local (scuze, domnilor consilieri, n-am un cuvânt mai tare!, a luat stadionul pe zeci de ani, a dus - numai el ştie cum, numai noi presupunem cum, dar până la cătuşe nu putem spune - a dus, deci, echipa lui în liga I, dar joacă la Mioveni sau Piteşti şi eu nu pot vedea fotbal din două în două sâmbete.
Sâmbătă s-au întâlnit la Turnu Severin, oraşul meu, ca să vedeţi, Craiova cu Internaţional (!?!?!? şi tot aşa) Curtea de Argeş şi-au pus de-o miuţă. Îmi doream din suflet să bată Craiova, şi asta nu doar pentru am am investit atâta naivitate şi prostie şi fraiereală în ea 45 de ani, dar vroiam să pice Internaţional în liga a doua, că atunci poate mai era o şansă să fie omologat stadionul şi poate că vedeam şi eu fotbal în oraş. Ei bine, n-a fost să fie. A bătut Internaţional. Citesc în ziare că ar fi fost o mânărie, Wote s-ar fi întâlnit cu femeile lui Benone Lazăr şi cu peştii lor etc. Nici nu mai contează. ACUM NU-MI MAI RĂMÂNE DECÂT SĂ DAU ACATISTE LA 77 DE MÂNĂSTIRI ŞI SĂ MĂ ROG SĂ PICE AMÂNDOUĂ. Spre deosebire de alegerile din 6 decembrie 2009, când vroiam să piardă ambii candidaţii, dar nu se putea, acum e perfect posibil. După cum e posibil ca patronii lui Peşte Mititelu şi Lazăr să ajungă unde le e locul, lângă prietenul lor Penescu. Dă Doamne!

Niciun comentariu: