miercuri, 24 martie 2010

Matusalem şi Jojo în costumul Evei

Nu credeam că-l voi invidia vreodată pe Sergiu Nicolaescu, un regizor de duzină, despre care în 23-24 decembrie 1989, Elena Ceauşescu - aflând că omul de film e revoluţionar de frunte - îl întreba retoric pe viitorul ciuruit de a doua zi: "Măi, Nicule, ăsta ce mai vrea, că i-ai dat câţi bani a vrut pentru filme, a adus pe mulţi dolari actori din toată lumea?..." A fost singura dată când sinistra avea dreptate. Deci, nu l-am invidiat niciodată pe regizorul ajuns senator mâncător de căcat fesenist - pedeserist - pesedist...
Acum însă îl invidiez, vai de capul meu! Octogenarul lui peşte face încă un film , al o miilea. Să-i fie de bine! am zis, citind ziarele. Ei nu, boşorogul care încă n-a trecut de 120 de ani a convins-o pe Jojo, blonda de la Divertis, minunata şi eclatanta şi fermecătoarea şi apetisanta şi fermecătoarea Jojo să joace goală în filmul "Poker". Al dracului moşul! Ce-o mai vrea? vorba sinistrei. Tot el. Eu aş da un milion de euro, pe care de altfel nu-i am, să-i văd live doar glezna dezvelită lui Jojo şi n-am nicio şansă, iar mumia Sergiu Nicolaescu o pune în rolul principal pe blondă şi-o scuteşte pe costumieră de a-i crea portagonistei vreo rochiţă, vreun chiloţel, ceva. Nu, fata, ba nu, balzaciana femeie la treizeci de ani, joacă dezinvoltă în costumul Evei. Parcă-l văd pe ramolitul regizor dându-i indicaţii, punându-i mâna pe pubis şi zicându-i să-l scuture de la dreapta la stânga, punându-i mâna pe minunatele ţâţe pe care trebuie să le mişte în sus şi-n jos, punându-i mâna pe... Ei, dar nu vreau să mai mă oftic. Pentru filme cu Jojo goală cum a făcut-o fericita ei mamă se găsesc fonduri. Pentru salariile profesorilor nu sunt.
Vroiam să vă spun cât îl invidiez eu pe Sergiu Nicolaescu, moşul regizor care nici n-a trecut bine de pragul celor 120 de ani ai lui Matusalem.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Toţi avem nevoie să credem în ceva. Eu cred că o să mai beau o bere.

Anonim spunea...

Cuvintele unui om beat reprezinta gandurile unui om lucid.