joi, 11 decembrie 2014

Chichere, poetul Ion Chichere

     Astăzi, Ion Chichere ar fi împlinit 60 de ani. Dar prietenul nostru Chichere a ales sau a fost ales să plece la 50 de ani. Să ne amintim însă de poet, care era unul fecund şi original: pe cât de teribil, pe atât de dramatic şi grav. Să ne amintim, reproducând una din poeziile sale:



Traversat de o pasãre

Orice femeie în negru este mama mea
Iar eu sunt mortul ei drag
Orice cruce de tânãr este crucea mea
Iar eu sunt pãmântul ei drag

Am murit foarte greu
Despãrţindu-mã de sinea mea
Partea ascunsã hohotea de luminã
Cea vãzutã se întuneca

O pasãre albã m-a traversat
Ca o cruce plutea
Eu semãnam cu zborul ei
Ea semãna cu moartea mea

Un comentariu:

Anonim spunea...

Poeţii adevăraţi nu mor ! Luaţi şi citiţi această poezie, să vă încredinţaţi, ca şi cum v-aţi împărtăşi...