vineri, 5 decembrie 2014

Cel mai talentat jucător de snooker din toate timpurile

      Astăzi este ziua lui Ronnie O'Sullivan, cel mai talentat jucător de snooker din toate timpurile. Nu e favoritul meu, nu e de fapt unul dintre cei trei favoriţi ai mei, în ordine: Judd Trump, Niels Robertson, Ding Junhui. Nu e pentru că mi se pare arogant şi pentru că nu mi se pare de caracter, având nişte tare ereditare... Nu intru în amănunte. Dar nu poţi să negi că e cel mai talentat jucător de snooker dintotdeauna. E ambidextru, jocul acesta atât de complicat pare o joacă pentru el, e cel mai rapid şi e un jucător eminamente de atac.
      Cum ziceam, astăzi a împlinit 39 de ani. S-a sărbătorit printr-o victorie cu 6-4 în faţa scoţianului Anthony McGill. Dar, mai ales s-a sărbătorit ieri seară cu o victorie de 6-0 în care a marcat şi un break maxim, de 147 de puncte. Are cele mai multe breakuri maxime din istoria snookerului: 13. Ca să ne facem o idee, trebuie spus că în toată istoria acestui joc există doar 109 de breakuri maxime. Sunt jucători de top 16 care nu au nici unul. Mai mult, astăzi a marcat şi cel de-al 775-lea break de peste 100 de puncte. Ce mai, e un fenomen. Când nu joacă cu unul din favoriţii mei, cu el ţin.

Niciun comentariu: