miercuri, 15 octombrie 2014

Ion Cristoiu: "Tse frumoasă e!"

        Să ne mai uităm prin ograda asta supraaglomerată a candidaților la Președinție.
        Astăzi, să ne uităm într-o grădină, lâng-o tulpină, unde e floarea blondă Elena Udrea. Și ce-mi face ea. Strigă ca din gură de șarpe că Victor Ponta să se deconspire, să-și dea demisia din fruntea guvernului și să se retragă din cursă. Și gura păcătoasei adevăr grăiește: Ponta este un zero. Eu sunt  mai bună de 100 de ori decât el! Acum, eu la matematică sunt praf. Dar atâta îmulțire știu și eu: 100x0!
       Am înțeles perfect strategia de campanie a doamnei, susținută de bărbatul politic al vieții ei, Traian Băsescu. Trebuie eliminați cumva din cursă Ponta și Iohannis, apoi ceilalți, pentru a-și netezi drumul blonda spre Cotroceni. Dăjaba! ar zice țiganul din mahala. Și dacă vor fi eliminați 13 contracandidați, doamna nu va fi aleasă. Ca fin analist de talie mondială ce sunt, pot și explica de ce. Femeile din România n-o vor vota pentru că umblă pe ogoare, pe câmpii și prin sate și orașe cu tocuri cui și cu genți de valoarea unor case. Bărbații români n-o vor vota pentru că sunt, în general, scuze!, misogini. Segmentul de electorat care-o va vota este destul de redus: bărbații de peste 60 de ani, colegii de generație ai lui Ion Cristoiu care o privește pierdut și exclamă: Tse frumoasă e!

Un comentariu:

Da Prietene spunea...




" Si tse deshteapta e "
mai zise Buhaiul

" Pai tse conteasa ca 100 ori sero fac sero , desteptsii trebe sa sesisese ca acolo e o suta , si doar asta conteasa. Spune si tu Rares nu e ca mine ca doar sunt buhai batran si impusit "