miercuri, 8 octombrie 2014

Client politic

          Clasa întâi de la Școala "Dumitru Popescu Dumnezeu" din cartierul Ion Dodu cel Bălan.
          Învățătoarea:
          - Candid, ce vrei să te faci tu când te vei fi mare?
          - Când o să fiu mare, eu vreau să mă fac client politic!
          - De ce?
          - Păi, sâmbătă am fost la bunica la țară. Și pe drum erau niște mașinării mari şi galbene și frumoase care reparau drumul cu asfalt. Iar mașina noastră sărea în sus, de ajungeam cu capu-n cer. A fost o distracție!... Și tata a zis: "Drum făcut de un client politic!"... Eu vreau să fiu client politic.

3 comentarii:

În frână spunea...



"În frână şi femei să n-ai încredere".

Vi se pare imposibil ca un român să spunea...



"Un vox populi realizat de jurnalistul Răzvan Anghelescu arată că există români care nu ştiu răspunsul la întrebarea „Cum se numeşte ţara noastră?”. “M-aţi lua aşa prin surprindere. Nu prea le am cu istoria. Păi, capitala este Bucureştiul şi ţara nu ştiu ce să spun. Aşa în mare nu prea mai ştiu. M-aţi lua aşa prin surprindere şi nu mi-am dat seama despre ce e vorba”, i-a spus o femei jurnalistului. "

Augustin spunea...

Acum, nu ştiu, parcă nici eu nu sunt sigur cam în ce ţară trăiesc. Poţi să mă iei deloc prin surprindere, că tot nu prea ştiu!...