luni, 27 august 2012

Urăsc!

Domnule Traian  Băsesescu,
Bine aţi ajuns la Palatul Cotroceni!

După această introducere vreau să vă spun că vă urăsc. Vă urăsc din tot sufletul, cum numai pe Nicolae Ceauşescu l-am urât în anii '80. Vă urăsc şi câinii mei din curte, şi mierlele care se hrănesc cu boabe de struguri din boltă, vă urăsc cu toată convingerea şi vecinii şi prietenii mei, şi colegii mei vă urăsc. Ei, aici trebuie să fac o paranteză şi să vă spun că am un coleg scriitor care vă iubeşte. El postează pe forumuri 24 de ore pe zi mesaje în care sunteţi mai albit decât un copil de scandinav, dar e plătit pentru această muncuşoară de oamenii dvs. din teritoriu. Vă iubeşte un postac, puteţi fi fericit!

Dar, eu nu vă mai suport de mult timp şi vă urăsc. E un păcat, ştiu, am să mă spovedesc la duhovnic, dar n-am ce face, vă urăsc mai presus de raţiune, mai presus de concepte, de educaţie şi de lecturile zilnice. Pe 29 iulie, am ascultat pentru prima oară vocea oamenilor politici că votul meu contează. Am votat la o secţie specială, la 100 de metri de restaurantul Cireşica din Olimp, de terasa unde dansaţi dvs. cu ţigăncile din Basarabia. Dar, votul meu, alături de votul a încă şapte milioane de români, nu contează. V-aţi întors la Cotroceni şi sunteţi, cică, preşedinte, deşi noi nu vă vrem. De aceea, vă urăsc, după cum vă urăsc pentru cinismul cu care mi-aţi tăiat salariul şi aşa de mizerie, vă urăsc pentru că minţiţi cum respiraţi şi cum beţi whiskey, pentru că sunteţi hoţ de flotă şi de case de protocol, pentru că sunteţi scandalagiu politic şi pentru că în 20 de ani aţi trădat prieteni, aliaţi politici, interesul naţional, că asmuţiţi ca un turbat procurorii pe populaţia paşnică, pentru că sunteţi ranchiunos şi răzbunător, pentru că aţi oferit un model de preşedinte derbedeu unor alţi asemenea dornici de a accede la cea mai înaltă funcţie în stat: Dan Diaconescu, Gigi Becali, Giovani Becali...

Asta e, domnule Traian Băsescu. Vă urăsc pentru că eu n-am acum preşedinte, dvs. nemaifiind preşedinte legitim. Vă urăsc şi vă doresc ca, pentru tot răul făcut românilor timp de 20 de ani, să fiţi judecat, iar procuror de caz să fie penibilul dvs. cerber Laura Codruţa Kovesi care să ceară condamnarea dvs. pe viaţă. Dar eu n-aş vrea să fiţi trimis la Jilava, ci să fiţi condamnat să trăiţi tot restul vieţii în cartierul Craioviţa Nouă din Craiova cu un salariu de 700 de lei pe lună. Să vă îmbulziţi ca un animal de pradă la oferte la supermarket, să faceţi două-trei ore anticameră la primarul Craiovei şi să plecaţi de la el cu mâna goală, să nu vă permiteţi zece zile pe an la mare, să n-aveţi miel de Paşti pe masă şi pom de Crăciun. Vă urăsc şi vă doresc să trăiţi bine cum am zis mai sus, adică să aveţi traiul zilnic al majorităţii românilor.

2 comentarii:

Popa130 spunea...



Japonia, după uciderea studentei nipone în pădurea Otopeni: "România, o ţară periculoasă şi sălbatică"

Augustin spunea...

Păi, nouă ne spune! Ce face Curtea Constituţională nu e un viol sălbatic şi o crimă de mare forţă?