miercuri, 1 august 2012

Un autodenunţ

Plin de remuşcări, am scris următorul autodenunţ pe care mâine dimineaţă am să-l trimit Parchetului de pe lângă Tribunalul Judeţean Argeş:

Domnule Prim procuror,
Subsemnatul Dumitru Augustin Doman din Curtea de Argeş, de profesie scriitor român contemporan (încă) în viaţă,
vă supun atenţiei următorul autodenunţ:

În ziua de duminică, 29 iulie 2012, aflat în concediul meu legal pe malul Mării Negre, la ora 7,29 dimineaţa, am votat în cadrul referendumului la secţia de votare nr. 252 din incinta hotelului Amfiteatru din staţiunea Olimp, aflată nu mai departe de 100 de metri de celebrul restaurant Cireşica, unde şeful statului nostru dansează euforic cu ţigăncile. În acest fel, recunosc că am participat, alături de peste opt milioane de români, la lovitura de stat pusă la cale de nu ştiu cine, lovitură de stat eşuată. Recunosc cu sinceritate că nu mi-a plăcut niciodată democraţia domnului preşedinte Traian Băsescu, tătucul dvs., al procurorilor. De opt ani urăsc democraţia hăhăitului ca proasta-n târg, democraţia trimiterii profesorilor şi medicilor în lumea largă de unde să ia salarii decente pe care ţara noastră condusă de Căpitan nu le poate oferi, democraţia războiului prezidenţial cu ţara de mămici şi bebeluşi, cu pensionarii şi persoanele cu handicap, cu judecătorii certaţi că dau hotărâri definitive unor oropsiţi deşi statul n-are bani de despăgubiri. Recunosc că am participat la lovitura de stat şi din motive meschine, văzând în dl. preşedinte omul cinic care de la pupitrul Palatului Cotroceni mi-a redus salariul de redactor-şef de revistă culturală de la echivalentul a 275 de euro la echivalentul a 147 de euro, bani cu care nu pot avea un trai decent, aşa cum mă asigură Doamna Constituţie că trebuie să am.


Pentru toate acestea, rog Parchetul să efectueze ancheta care se impune şi să ia măsuri. Fiind eu un puşcăriabil de-al domnului preşedinte Traian Băsescu, precizez că pot fi ridicat de la domiciliu la orice oră. Declar pe proprie răspundere că nu mă voi sinucide la sosirea poliţiştilor (neavând pistol) şi deci să nu se trimită ambulanţă. Economiile făcute cu sosirea ambulanţei, cu spitalizarea, cu "atenţia" la medicii chirurgi aş dori să fie donate unor pensionari cu pensii indecente, adică mai mici decât decente. De asemenea, declar pe propria răspundere că nu sufăr de boli cronice şi, în consecinţă, probabil că voi suporta regimul de detenţie.


Trăiască lupta pentru democraţia originală!
Jos lovitura de stat!


Miercuri, 1 august 2012                                         Puşcăriabilul Dumitru Augustin Doman

21 de comentarii:

Fleur spunea...

Bine ati revenit!Mie marea mi-a amintit un poem:

Scriu cu buzele pe nisipul trupului tău un poem.
Marea se retrage în ea.
Noaptea luminează ca un bec de control.
La capătul îmbrăţişării
se deschide altă îmbrăţişare.
Neliniştile liniştei electrizează
fibrele cărnii.

Soarele răsare din noi ca un măr muşcat.

Dv... vad ca ati venit tot cu ganduri negre...

ecrire et delire spunea...

perfect! fiecare puşcăriabil va fi condamnat la muncă silnică, urmând să construiască, alături de ceilalţi puşcăriabili, puşcării în care vor fi închişi ceilalţi puşcăriabili care vor consttrui alte puşcării!
propun programul naţional PRIMA PUŞCĂRIE!!!

Augustin spunea...

@Fleur> Incitant poem, eu tot negru...

@ delir> Ăsta da program! Mă înscriu cu deplină încredere.

costi spunea...

Rudele mele, doi unchi si bunica, care nu mai sunt printre cei vii de cativa ani, n-au participat la lovitura de stat, desi ar fi avut dreptul, conform listelor electorale.
Nu prea pricep de ce toti mortii au urmat indemnurile lui Basescu si ai boicotat Referendumul...

Augustin spunea...

Pentru că morţii au o singură calitate: sunt cuminţi, dragii de ei.

costi spunea...

Pana incep sa bantuie. Oare Capitanu' isi doarme bine noptile?!

Augustin spunea...

Sigur! Căpitanu' doarme liniştit, şi asta pentru că n-are conştiinţă ioc! Aiureala asta de conştiinţă te apasă şi-ţi dă coşmaruri. Dar când nu e - slavă Domnului!...

Popa130 spunea...

Acu' m-am prins si eu :

noi o ducem rau din cauza duhurilor, stafiilor, strigoilor si fantomelor aflate pe listele electorale .

Iosif spunea...

Dom'le Domanu

Eu nu va pricep cum Dvs. om de cultura va luati dupa toti prostii cu lovitura de stat in loc sa priviti tot acest spectacol politic ca pe o hora romaneasca adanc inradacinata in traditie , cand se schimba cu forta capu' horii iese cu scandal:

Ungurica, sarba, invartita, brau in 6 , brau in 8, hora mare - urmeaza hora miresii si apoi batuta ca pe la noi in care se vor insera elemente contemporane aparute dupa condamnarea lui Nastase.

Fernando spunea...

Puli vindem, puli inchiriem, cu saptamana.

Jurnalul.ro/Mediafax spunea...

Evidenţa Populaţiei – lovită de sindromul Mavruber Edit. O poveste uluitoare a fostului şef al Comisiei Naţionale de Informatică

http://www.jurnalul.ro/observator/liste-electorale-haos-scrisoare-carte-curtea-constitutionala-619958.htm

HABEMUS P spunea...

UPDATE 16.03 Curtea Constituţională a amânat decizia până pe 12 septembrie.


UPDATE 16.00 Şedinţa CCR s-a terminat.

Augustin spunea...

@Iosif
Scuze! N-am ştiut, nu m-am priceput şi n-am înţeles că e vorba de horit. Păi, atunci trec pe bătuta de pe la noi. Şi zici că să nu mai merg la puşcărie? Şi atunci, cine dracu' mai e puşcăriabil, că văd că nimeni nu se anunţă?!

Anonim spunea...

Puscariabili sunt cei condamnati deja definitiv din parlament (nu va faceti ca n-ati auzit de ei), cei care au facut turism electoral (penal conform legii) si chiar si dvs., daca se adevereste ca este un vot pe numele dvs. si in localitatea de domiciliu.
Din pacate trebuie sa va anunt ca v-a cam scazut echivalentul in euro al salariului despre care scrieti.

Augustin spunea...

Eu credeam că puşcăriabili sunt cei care urmează să fie deferiţi justiţiei care să-i condamne la puşcărie cu executare, precum îi doreşte dl. preşedinte chestorului din MAI pe care-l ameninţa astăzi. Ăia condamnaţi definitiv credeam că se numesc deja puşcăriaşi.

În legătură cu echivalentul în euro al salariului meu, cred că aveţi dreptate, dar am o lene şi un sictir să mai fac împărţiri, încât dau credit domnului preşedinte suspendat. Mai ales că eu fac cheltuieli în lei, slavă Domnului. Bine că nu mi se cer euro la pompă şi la market. Sper să ajung într-un an la CEDO şi să facă domnii ăia pro UE calculele.

Dan spunea...

Din salariul ala de echivaent 147 euro (actualmente 130, daca ti-e lene sa recalculezi) iti permiti sa circuli cu auto personal??? Si vecinul meu bugetar are masina. La pompa nu-ti ia euro da' din banii aia nu-ti ajung nici doua plinuri.

Augustin spunea...

Tot atât mă costă şi dacă merg cu maxi taxi. În cinci ani am tot încercat toate variantele. Dar, ce rost are să-ţi explic, dacă ideile-ţi sunt de-a gata şi numai dintr-o parte... Să trăieşti bine!

costi spunea...

Da mai, Dane, e chiar o minune cum dracu reusim "sa traim bine" cu o suta si din ce mai putini euro! Tu vei fi traind bine, daca ai supt la tzatza vacii PDL. Dar vezi tu, majoritatea se chinuie cu doua plinuri pe luna si or fi mai utili tarii comparativ cu EBA. Uite, eu cand am fost la vot, am pus stampila pe DA, imginandu-mi ca in patratul respectiv erau buzele siliconate ale penibilului personaj, platit, cumva, si din banii mei. Si ai tai.

Dan spunea...

Eu n-am masina si nu traiesc bine. Ceea ce nu ma poate impiedica sa gandesc si sa ma ingrozesc ca toate sacrificiile facute ca sa ne mentinem pe linia de plutire se vor duce pe apa sambetei.
Salariul meu era neschimbat de ani de zile, munceam tot mai mult pentru aceiasi bani (am colegi care au ajuns in somaj, deci ma consideram multumit oricum) iar de ceva timp stau acasa o zi in plus pe saptamana ca nu avem comenzi destule. Bucurie mare, nu? Dar ziua aia nu e platita. Si asta se va intampla cu tot mai multi care lucreaza in productie, daca nu vor ramane pur si simplu pe drumuri.
Ce ma intereseaza Base ca este antipatic si urat? Sau fii-sa.
Bateti campii cu antibasismul vostru.
Iesiti un pic printre oamenii care muncesc si nu la multinationale, ca nu-s multi aia. Dar chiar si aia sunt speriati ca isi pot pierde locul de munca si au de platit rate la banci.
Stiti voi, ma, ce este ala somaj? Sa-ti fie teama ca maine cand ajungi la munca poate sa-ti spuna ca nu are ce sa-ti dea de lucru?
Am terminat, nu mai zic nimic, am zis si la alt articol ca ochelarii de cal nu-s pentru oameni.
Detestati-l mai departe pe Base, ca de la el sunt toate belelele. Chiar imi doresc sa plece, sa vada toti atunci realitatea cruda cand nu mai e pe cine da vina.
Si sa plece naibii FNI ca n-avem nevoie de banii lor.

Augustin spunea...

Da, ştiu ce este şomajul, am fost mai mult de doi ani şomer.Un an cu ajutor, restul fără.
Dar, Băsescu chiar merită să plece, că e cinic, grobian, trădător de ţară şi nu realizează nimic pentru poporul pe care atâta-l invocă, cum n-a făcut nimic ca primar al Capitalei. Şi, pe urmă, acum e momentul să se creeze un precedent. Să înţeleagă toţi politicienii că nu pot face tot ce vor o dată ajunşi la putere.
Iar FMI (că nu de FNI e vorba, nu?)chiar este o pacoste. Am zis noi că era rău în guvernarea Tăriceanu (Moliceanu?! vă aduceţi aminte?), dar acum ne dăm seama că era bine, luând-o prin comparaţie. Şi n-aveam contract cu FMI (că FNI! e-he!). Şi pe ce au fost folosiţi banii de la FMI?
Iar maşina? E un logan luat în rate pe 10 ani. A costat 230 de milioane, am plătit timp de cinci ani şi jumătate 250, încă patru ani şi jumătate voi mai plăti în rate de 3,5 milioane lunar încă vreo 200 de milioane. Probabil că va fi o rablă bună de dat la fier vechi înainte de a termina de plătit ratele.
Asta se intâmplă sub Băsescu, care ne trimite afară dacă vrem salarii decente. Vorbeşte de crearea de locuri de muncă. Dar câte a creat în ultimii trei ani, de când e şi premier?

costi spunea...

Toti politicienii sunt doar speculanti ce-si urmaresc propriile interese, in general materiale. Prea rar gasesti printre eivreunul animat de principiile binelui national. Basescu e unul dintre cei mai rai. E cazul sa ne lase. Merita sa fie, cum spunea dl Doman, un exemplu pentru cei de teapa lui. Oricum, suntem cumparati, nu mai existam din pct de vedere economic. E o prostie ca trebuie sa ne certam pentru niste nemernici si tradatori. Ramanem o forta de munca oarba pentru smecherii lumii, care ne-au cumparat la pret de chilipir. Dar clasa politica va afla ca mana de lucru oarba o sa le stranga cravatele scumpe de gat, in curand.