joi, 5 aprilie 2012

O idee economică

Am mai scris eu pe aici că la guvernare se vine cu idei care să scoată România din criză, cu idei economice, nu cu ideea sinistră şi criminală a lui Băsescu: tăiem salarii şi pensii. Asta-i ideea prostului satului şi pentru asta, preşedintele ar trebui exilat pe insulă, Sfânta Elena, desigur.
Am auzit la radio însă o idee cu adevărat economică a lui Ionel Blănculescu. Ţări ca Oman, Qatar, Emiratele Arabe au bani cu care, cum se zice, n-au ce face. Miniştrii de finanţe şi economie de acolo, şcoliţi la Bucureşti, sunt dispuşi să ne dea împrumut şase-şapte miliarde de dolari pentru a construi obiective punctuale, de pildă două hidrocentrale. La scadenţă, în loc să le dăm banii înapoi, negociem cu ei un procent din exploatarea hidrocentralelor. În acest mod s-ar crea locuri de muncă, am produce curent electric ieftin şi nepoluant pe care l-am exporta şi, atrăgându-i ca investitori pe arabi, am elimina şi băieţii deştepţi din sistem. Dar, se vrea? Aceasta e întrebarea.

2 comentarii:

Popa 130 spunea...

Hi-hi-hi,

Hai ca sunteti nostim* domn'le.

Tot Ionel zicea ca Singurul domeniu din România care prezintă interes pentru statele din Golf este învăţământul din sectorul energetic. Sa invete ei , de la baietii destepti cum se face, in acest Harvard din Romania .

Iar dupa ce vor vedea metastaza generalizata a sistemului vor conchide ca fetele din Romania sunt minunate si isi vor investi in acest domeniu pana la a doua generatie de curve in floare adica stranepoatele celor de azi cand vor intelege ei cum sta treaba.

Vor cunoaste cerintele caietelor de sarcini pe care le vor indeplini adica esti eligibil daca ai statia de betoane la 20 de km de Bucuresti , caci daca o ai la 21atunci nu mai esti, ... etc.

Pana atunci, guvernul Romaniei lucreaza vre-o 50 de ani, va pregati obligatiunile de stat care sa le emita contra celor 20 de miliarde ale arabilor .

In acest fel nu numai economia va avea de castigat, dar si gena natiei romane care va deveni arabo-romana. Vom fi mai vigurosi, vom avea o gandire mai sanatoasa, vom fi mai relaxati si nici taxe no vom mai plati - asa cum e acum-a pe la ei.


*
NÓSTIM, -Ă, nostimi, -e, adj. 1. Plin de haz; spiritual, amuzant. ♦ Caraghios, ridicol. 2. Atrăgător, plăcut, simpatic, grațios. – Din ngr. nóstimos.

Sursa: DEX '98

Augustin spunea...

He-he-he! Părinte, nu m-am gândit, recunosc, la toate aceste consecinţe pe termen de la mediu la lung. Dar, bine că m-ai lămurit cu înţelesul cuvântului nostim. Eu chiar mă îndoiam că e de bine. M-am liniştit.