joi, 25 noiembrie 2010

999...ba...1002

Am vrut să semnalez un nou număr rotund în ceea ce priveşte blogul acesta. Mai precis, am vrut să mă laud cu 999 de comentarii la postările mele. Dar a venit o avalanşă de comentarii şi am trecut brusc la 1001, ba la 1002...
Este vorba desigur de comentariile acceptate de mine. În primul an n-am avut opţiunea "moderaţi!" şi venind eu într-o duminică seara de la un festival literar din ţară, am găsit vreo 39 de comentarii în care eram făcut varză, numai de uciderea lui Kennedy nu eram acuzat şi asta pentru că se ştia probabil că aveam alibi, eram în clasa a treia şi eram la şcoală când au aflat românii de la radio de atentat. În rest, eram orice, inclusiv turnător la Securitate, deşi eu avusesem doar dosar de urmărire. Şi atunci mi-am pus opţiunea prin care pe mitocani i-am marginalizat.
Măgăriile le şterg şi acum, că nu mi se pare normal şi nu sunt nici pervers, nici masochist să postez comentariile bolnavilor mintali.
Dar nu sunt trist că nu am mai multe comentarii. 1000 este o cifră aproape rotundă.

Niciun comentariu: