sâmbătă, 4 septembrie 2010

O afacere din timp de criză

Remanierea de ieri este o afacere de clan. A ieşit un guvern de week-end, care ne va beli şi mai tare. N-am crezut până acum că politica unui guvern trece prin patul celor ce hotărăsc. Nu mi-am închipuit că preşedintele poate merge la Cireşica la câteva ore după ce "noul" guvern intră în pâine. Dar cică el aşa înfruntă criza. Eu n-o pot înfrunta nici cu apă minerală. Dacă medicul îmi va spune astăzi că am de ales, ori beau apă minerală şi trăiesc, ori beau apă de la chiuvetă livrată de bolovanul Bolovan şi mor mâine, aleg sigur a doua variantă. Asta e.
Dar altceva mă apucasem să vă spun. Aveţi un ban la puşculiţă? Puteţi pune pe roate o afacere extrem de profitabilă. Deschideţi în Piaţa Victoriei un centru de vânzare/închiriere de furci, lopeţi, securi, cozi de târnăcoape, răngi de fier, coase...nu, coase nu, iese Boc şi începe să bărbierească iarba din scuarul din faţa Muzeului Antipa. Sau...poate că e bine, iese pentru ultima oară din Palatul Victoria.

Niciun comentariu: