vineri, 29 ianuarie 2016

Doamna senator Cristiana Anghel este proastă. Aceasta nu e o insultă!

       Trebuie să mă conformez, dicţionarul ne spune clar că senator este exclusiv de genul masculin. Deci, doamnei învăţătoare îndrăgitoare de greva foamei (măcar de-ar fi fost de greva foamei de putere!) nu-i pot spune decât doamna senator. Se zice că a ieşit supraponderală din greva foamei, dar eu nu cred, cred că e vorba de bârfe. De ce sunt însă sigur este faptul că doamna aceasta este ultima căzută din căruţa de la Caracal. Aşa că trag o concluzie clară ca lumina zilei de ianuarie senin: Doamna senator Cristiana Anghel este proastă. Şi adaug imediat: Vă rog să remarcaţi gentileţea mea că n-am zis că e o oaie, una neagră, răzleţită de turmă. Pentru că, la întâlnirea oierilor cu Parlamentul, peste gardul Casei Poporului, doamna senator a mers la întâlnire şi i-a zis unui proprietar de turme: "Eşti prost!" Dacă doamna a zis aşa, înseamnă că această propoziţie nu e insultă, că atât de vacă nu e doamna să se condamne singură.
       Aşadar, dacă-l faci pe cineva prost la prima vedere nu e insultă. Altfel, doamna senator n-ar fi fost prostită încă o dată să iasă în faţă cu proiecte pe care le-au ticluit alţii; acum reîncriminarea insultei şi calomniei, cu bătaie scurtă la ziarişti. Şi, cică, nu penal, ci civil. O zi de amendă însemnând 150 de lei, rezultând un maxim de 4500 de lei pentru insultă sau 45 000 de lei pentru calomnie. Acum, sigur că caracaleanca (cacofonia e la locul ei!) nu prea mai ştie ce înseamnă 150 de lei, doamna învăţătoare ratată trăind pe picior mare, dar orişicât!...
      Concluzie: Doamna senator Cristiana Anghel este o vacă...o oaie...mnn, nu asta voiam să spun, e o proastă! Ne vom întâlni la tribunal, la cremenal. Mi-am pus deja pe stick filmuleţul cu doamna oaie zicându-i oierului: "Eşti prost!"

Niciun comentariu: