luni, 13 iulie 2015

Axa București-Berlin-Madrid trece prin Sibiu

     Fostul președinte TB (mi-e scârbă să-i mai scriu numele!) a mizat pe axa București-Londra-Washington, pe axa marelui licurici, cum ar veni.
     Nu știu sigur pe ce axă mizează Klaus Iohannis. Poate pe București-Berlin-Washington sau pe alta/altele. Un lucru e sigur, însă. Toate axele vor trece prin Sibiu. Avionul prezidențial va face totdeauna escale la Sibiu să preia pe președinte și pe ilustra sa soție, prima doamnă, vezi bine!
     Așa s-a întâmplat ieri, la plecarea președintelui în vizită la Madrid. Ghinionul meu este că dl. Iohannis n-a fost primarul Curții de Argeș, că altfel mă alegeam și eu cu un aeroport pe Valea Argeșului.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Domnule Doman, dăinuim de 2000 de ani și nu am ajuns, ca societate, la un mod de a reacționa eficient sau, cu voia dvs, pragmatic. Ce înseamnă aia că mi-e scârbă să-i spun numele ? Sau mi-e scârbă să-i scriu numele cu literă mare ? Și ? Te alegi cu scârba iar el cu banii luați după domnia bunului plac, 5,10, 25... Mi se pare că pe aici ar fi explicația la observația poetului că numai românul, săracul, înapoi, tot dă ca racul ...

Augustin spunea...

Mda, aveţi dreptate! "Scârba" asta de care vorbesc poate fi şi o formă de lene... Iar, chestia cu scrierea numelor cu literă mică, precum în decembrie 1989 numele lui ceauşescu, acum tinerii pe net scriu totul cu minuscule... Eu nu mă voi adapta la vremurile noi. De acord şi cu faptul că noi rămânem cu scârba şi ei cu milioanele de euro...