miercuri, 6 mai 2015

Schimb libertate pe închisoare! Aștept oferte!

              Lumea asta e pe dos. Așa nu se mai poate. Milionari în euro stau după gratii, plagiind cărți sau scriind unele proaste de tot. Păi de asta au furat ei milioane de euro, să stea la răcoare și să nu poată cheltui mormanele de bani?! Nu-i nici o logică în toată chestia asta.  După cum nu-i logic să fie liberi niște oameni săraci ca mine, ca tine, ca el. Ce să facem noi cu libertatea? Citim și scriem cărți unii dintre noi, privim fetele cu genunchii goi pe stradă, admirăm natura pe săturate, ne plimbăm pe drumurile patriei cât ne țin tălpile, vorbim la telefon sau peste gard toate aiurelile, ne iubim patria și șefii când ni se cere... Dar toate astea nu ne țin de foame și de sete, după cum nu ne ajută să ne întreținem copiii, familia în general.
            Cred că lucrurile trebuie îndreptate cât se poate de urgent, până Laura Codruța Kovesi nu va adânci prăpastia asta iremediabil, până nu vor ajunge la pușcărie toți milionarii și vor rămâne în libertate toți sărăntocii.
            Eu sunt dispus să fac primul pas. Schimb libertatea pe câțiva ani de închisoare (negociabil!) cu un milionar care să dea o sumă (negociabilă, desigur!) familiei mele, din care să mă înfrupt și eu după liberare. Aștept oferte de la Dorin Cocoș, Alina Bica, Marean Vanghelie, Dan Voiculescu, chiar Elena Udrea – cred că nu mi-ar fi la fel de greu ca ei la Târgșor...

           Astfel, societatea ar fi echitabilă. Le-ar rămâne berechet și milionarilor să huzurească și  am trăi și noi ăștia, prăpădiții, care n-am fost în stare să furăm acolo nu milioane, dar măcar un zece mii de euro. Și chiar i-am plăti banii ăștia cu ani de închisoare. 

Niciun comentariu: