duminică, 19 aprilie 2015

Un găligan de 19 ani bate elevii Dima dintr-a şaptea

     Vineri seara, obosit, butonam telecomanda, când am dat peste Realitatea TV, la care nu mai privesc de mult timp, fiind un post partizan şi infect ca multe alte canale, ba chiar mai infect şi mai toxic decât multe. Dar m-am oprit totuşi acolo o oră şi jumătate. Spectacolul era total. Injurii şi sictiruri ca la uşa...Academiei. Din primele trei minute am înţeles despre ce e vorba.
      Un copil de ăsta rău rămâne repetent din doi în doi ani, uneori şi doi ani la rând, şi devine un fel de spaima şcolii. Pe la 19 ani, e în clasa a şaptea şi toţi îi ştiu de frică. În pauza mare, găliganul strabic iese în curte şi-i ia la înjurat pe unul, pe altul, la îmbrâncit, aşteptând cea mai mică idee de împotrivire, ca să-şi scoată pumnii la pocnit mutre şi fruntea la dat capete în gură.
      Asta se întâmpla vineri seara la Realitatea. Şase băieţi îl înconjurau pe marinarul veneric (v. Geo Bogza - Jurnal de sex) şi se tot chinuiau să-l încolţească, dar acesta - ca un veritabil sconcs - reacţiona pe loc, anihilându-i pe om cu om, pe câte doi deodată, uneori, la pachet pe toţi, alteori. L-am privit cu milă pe profesorul şi fostul ministru şi economistul Mircea Coşea redus la tăcere de Traian Băsescu fără niciun argument, cu figura turtită de grobianismul impostorului de 10 ani de la Cotroceni. Dar, paralizaţi erau şi ceilalţi gazetari care nu reuşeau să demonteze minciunile agresive al lui TB înşirate cu o nonşalanţă deconcertantă.
       Mi-am mai trecut o dată în revistă toate ilegalităţile marinarului care i-ar putea deschide vreo şapte-opt dosare la DNA şi încerc să-mi imaginez cum îi vor putea face faţă procurorii elevi Dima dintr-a şaptea găliganului care-ar trebui să fie student dacă n-ar fi pătruns de ideea că şcoala produce tâmpiţi. Îmi imaginez procurorii leşinând în timpul anchetelor, iar marinarul aruncând pixul cu care dă declaraţii şi râzând homeric: "Hă-hă-hă şi hă-hă-hă!"

Niciun comentariu: