joi, 20 februarie 2014

Eu, finanţatorul României libere

De multe ori m-am întrebat din ce trăiesc ziarele fără tiraj şi televiziunile fără rating. Acum, se ştie că toate mass media sunt partizanele cuiva, sunt de o parte sau de alta. Alea care ţin cu un partid, desigur, primesc bani de la partid, că partidele nu sunt sărace, oricât de mare ar fi criza financiară peste ţară. Dar, m-am tot întrebat din ce trăiesc cele care nu ţin cu niciun partid măcar, ci doar cu Traian  Băsescu - luptătorul total, Rambo împotriva tuturor. Ei bine, am aflat că (şi) din banii mei.

De pildă, "România liberă" are un ameţitor tiraj de vreo zece exemplare pe judeţ şi nu trebuie să fii vreun mare analist să-ţi dai seama că din asta nu se poate trăi, chiar dacă punem la socoteală şi mica publicitate de doi lei achiziţionată. Ei bine, acum s-a făcut lumină. (Noroc cu scandalul din USL, că se dau berbecii în gât!). Am aflat dar că firma de asigurări Astra a împrumutat ziarul cu 23 de milioane de euro. Eu plătesc RCA (de 14 ani) şi asigurare la casă la Astra. An de an, merg acolo şi cotizez, iar banii mei cică ajung la "România liberă", ziarul unor băieţi toxici, otrăviţi, partizani ai lui Băsescu până-n pânzele albe... De-acum, am să fiu mai grijuliu în alegerea asiguratorului.
23 de milioane de euro costă achiziţionarea veninului pentru societate şi a mierii pentru moşul din Deal. Eu le spun celor de la Astra de acum: pe mine să nu mai conteze!

Un comentariu:

v.i.Leana spunea...

Abia acum, pentru asiguraţii ultimei(?) cacealmale băsiste, începe să aibe un rost şi-un înţeles clar proverbul latin...ad ASTRA per aspera!