joi, 6 februarie 2014

Artimiţă, ciobanul care se mişcă popular

Ştirile zilei pentru mine?

Vă rog să mă scuzaţi dacă nu mi se pare că ştirea zilei este demisia lui Chiţoiu. Finanţele vor merge la fel şi dacă vine Perca, prostul oraşului Curtea de Argeş.

Altele sunt importante.

De pildă, calendarul zilei ne spune că la 6 februarie 131, Roşia Montană este atestată documentar ca fiind înfiinţată ca un fel de colonie/provincie romană sub domnia împăratului Traian. Nu s-a schimbat mare lucru. Colonie e şi acum, numai că sub domnie canadiano-israeliano-sud-africană.

Pentru mine,...ştire este şi faptul că nu mă mai pot uita la televiziunile de ştiri exact cum nu mă mai pot uita la filmele horror.

Dar, adevărata ştire a zilei este aceea că blonda Elena Udrea (căreia-i doresc să fie o Elenă adevărată, urmaşă demnă a Lupeascăi, Ceauşeascăi etc.) nu s-a putut abţine să nu se ia la întrecere cu Victor Ponta. A găsit bretonata blondă pe dealurile din Harghita pe ciobanul Artimiţă şi l-a ademenit să se mişte popular în Partidul Mişcarea Populară. Ei, asta da campanie virilă de impunere a Mişcării! De nu l-o apuca gelozia turbată pe marinar!

3 comentarii:

Popa spunea...




Daca Ciobanul Artimiţă al Elenei Udrea e ca un tanar abia intrat la facultate ,

Ciobanul Ghiţă al lui Vasile Ponta e acuma ca un absolvent . Deja Ghita e in bussiness. E un brand. Zice ca a luat-o razna si nevasta-sa ; pozeaza in vampa.

Tudor Cicu spunea...

Tot poporul e liniștit. Nu se va întâmpla mai nimic. I-a zis Maria (soția, pe surse), cum va trișa, în dormitorul intim i-o va tăia, ca Ciomu, pe-a aceluia. N-ați văzut cum se chiorăște spre noi, parcă i-am fi halit Elenei, cârnații de Pleșcoi. O să vină și vremea, aveți răbdare, când Elena îi va da cu piciorul, ca unui Mălaimare, și cât (chiorul ăsta) va implora, ea îi va trage la ușă, zăvorul!

Augustin spunea...

Părinte. eşti nebun! Ciobanii nu sunt nici absolvenţi,nici oameni de afaceri. Ei sunt ciobani şi au erecţia exagerată. Asta e tot!

Domnule Cicu, vă felicit că sunteţi optimist! Eu îmi închipui cum taie Elena cu briciul cârnaţii de Pleşcoi, şi tot aşa îmi imaginez cum va tăia ea cârnatul prezidenţial, Doamne-ajută!