sâmbătă, 21 decembrie 2013

Denunţ model de Ignat

Iată cum arată un denunţ penal de sezon:

Doamnă Procuror Şef,

Subsemnatul Gigi Comănescu, deputat în Parlamentul României şi preşedinte al Organizaţiei Judeţene X a partidului Y, partid uniprocentual şi totuşi aflat la guvernare, în calitatea mea de denunţător vă aduc la cunoştinţă următoarele:
La o lună de zile după alegerile din 2012, m-a vizitat domnul Chirian Popescu şi m-a mituit, aşa, dintr-o dată şi pe nepregătite, cu 50 000 de euro pentru a-l instala în postul de director general la Inspectoratul de Controlul Cazanelor şi altor Recipiente al judeţului. Luat eu total prin surprindere, am primit banii şi l-am instalat. La câteva luni, cum aveam o inspecţie pe linie de partid de la Bucureşti, domnul ăsta director, că n-am altfel cum să-i spun, a venit la mine cu un plic cu 10 000 de euro ca să-l prezint conducerii de partid şi de stat. Până să mă dumiresc, am băgat plicul în buzunarul sacoului şi directorul de la Cazane a stat la masă cu ditamai preşedintele de partid din arcul guvernamental.
De atunci, a devenit un obicei ca - la fiecare eveniment de partid şi de stat - numitul Chirian Popescu să vină la mine cu un plic cu bani, la început în monedă europeană, pe urmă în lei de-ai noştri, pe zi ce trecea tot mai puţini. Toată această situaţie a culminat în ziua de Ignat când mi-am luat liber de la Camera Deputaţilor şi am mers în sat la mama, să tai porcul din curte şi să-i fac pomană, conform tradiţiei milenare. Ei, când tocmai tăvăleam şoriciul prin sare şi friptura prin mujdei, numitul CP a apărut la poartă şi într-un mod cu totul neprincipial, cum îi e obiceiul, mi-a strecurat în buzunar un plic cu 3000 de lei, o sumă de mizerie, desigur, că poate e nevoie de bani la partid, zicea el, că poate de un protocol, că vin sărbătorile şi se ştie că de sărbători trebuie să circule şpaga de partid şi de stat de jos în sus şi câte alte lucruri de astea total neprincipiale, cum vă spuneam.

Doamnă Procuror Şef al DNA, vă rog să-l arestaţi preventiv pe numitul CP, director la Cazane şi alte Recipiente, pentru mituire în formă continuată. Mai mult, vă rog să-l puneţi să răspundă penal în legătură cu povenienţa sumelor pe care le dă mită.

Trăiască lupta împotriva corupţiei şi pentru intrarea României în Spaţiul Shengen!
Gigi Comănescu, deputat în Parlamntul României, în calitate de denunţător

2 comentarii:

Anonim spunea...

Risc sa dau cu nuca in perete, intrand in denunt cu autostrada, dar nu pot ca sa n-o fac cata vreme accidentul de azi a demonstrat care e spaima celor in cauza > stiu ca isi sapa singuri groapa cu fiecare km de autostrada, care, nu e asa, trebuit ingrijit ca oul de...sticla Altfel, se fac masinile tandari.

Augustin spunea...

Mda! Îndrăznesc să mă contrazic după câteva zile şi să recunosc că dacă nu sunt întreţinute autostrăzile sunt pericole publice. Ajungi să te rogi la Dumnezeu să nu nimereşti pe ele la momentul nepotrivit.