duminică, 3 noiembrie 2013

O Cristiana

Sunt nevoit să încep prin a spune încă o dată că n-am cont pe facebook şi nici nu-mi voi face. Din simplul motiv că nu vreau să mă dau mare, că nu ţin să-mi pun acolo pozele mele intime şi că eu socializez la o halbă, pe terasă, ca-n Caragiale, nu din faţa computerului.
Ei bine, asta nu înseamnă că nu sunt atacat adesea pe facebook. Tocmai pentru că nu mă pot apăra acolo sunt atacat. E un semn de curaj din partea duşmanilor mei. În schimb, sunt atenţionat din când în când de prieteni, când atacurile sunt prea gogonate.
De câteva zile, o anume Cristiana Doi nu mai poate trăi de grija mea. Astăzi cică a scris că eu aş lua o sinecură de la Centrul Cultural Piteşti. Adică, eu merg zilnic de la Curtea de Argeş până la Piteşti (40 de kilometri din faţa casei mele până-n faţa Centrului Cultural) să iau o sinecură. Altfel zis, dau lunar pe benzină 500 de lei ca să câştig 786! Venitul ăsta i-l doresc cu dragă inimă şi Cristianei Una, Doi, Trei!... Asta-i sinecură! Sinecură era când Nichita Stănescu (Dumnezeu să-l odihnească în pace, că avea geniu!) lua timp de 25 de ani un salariu (triplu decât media pe ţară) de la România literară fără să calce vreodată pe acolo. Însă eu pot demonstra că nu iau o sinecură, o pot dovedi cu raportul de activitate pe care-l scriu zilnic de şapte ani, şi prin ce fac, rezultatele acestea rămânând pe hârtie sau pe saituri.

Ca o concluzie, dacă viteaza anonimă Cristiana Doi este un bărbat, un Cristian, vreau să-i spun că e un nesimţit şi dacă-l aflu îi dau două palme în Piaţa Milea.
Dacă e chiar o Cristiana, înseamnă că e o inelegantă, ca să nu zic că e fata unei "doamne" din periferia de nord a Piteştilor, că e soră cu neadevărul, sau că e adversara binelui, din simplul motiv că e femeie şi de aceea trebuie să nu fie de-o bunătate prostească! Să-i fie de bine!



3 comentarii:

IOsif spunea...



Domnul Doman '

Sinecura e to ceva in genul pictorialului sexy cu Ghita ciobanul ?

Augustin spunea...

Sinecura ei, da!

Anonim spunea...

Domnule Doman,
ce-ar fi sa o supuneti la o simpla proba de executare a unei cristiane pe coama lui venus in jos. Poate ii prieste mai mult decat duritatea...