miercuri, 11 septembrie 2013

BB vs. TB

BB trăieşte, deci cuvântă. Nu prea glumesc, eu nu mai ştiam dacă Brigitte Bardot mai trăieşte.Dar acum îmi dau seama că (invers!) ea cuvântă, deci trăieşte. Eu rămăsesem cu imaginea ei din copilărie (a mea, nu a ei!): fătuca de 20 de ani din filmul Şi Dumnezeu a creat femeia, regizat de Roger Vadim, soţul ei din vremea aceea. BB juca minute multe în costumul Evei. Ori Vadim al lor nu era gelos, ori era zgârcit la costume, ori ştia că e una din multele lui lui iubite trecătoare, din multele lui soţii.

Acum BB are o fundaţie de protecţie a câinilor comunitari. Presupun că nu mai arată ca-n Şi Dumnezeu a creat femeia, ba dimpotrivă, şi în noua postură fizică ce poate să facă mai bine decât să apere maidanezii de furia copiilor de patru ani!...

Din postura asta, BB îl amendează pe iubitul nostru preşedinte Traian Băsescu, respectiv TB. Cică, zice actriţa: "Traian Băsescu este un tiran care nu se gândeşte decât să ucidă, iar eu condamn politica sa dictatorială..." E bine, îmi zic la prima citire, încep brusc să mă excit ca acum patru decenii când am văzut filmul lui Roger Vadim. Din păcate, îmi trece repede. Pentru că doamna BB se referă doar la tirania lui TB faţă cu câinii comunitari. Ei, dacă ar şti ea (sau dacă i-ar păsa!) cum tiranului TB îi place şi să ucidă politic pe adversarii săi, dar şi să ucidă încet şi sigur populaţia nevinovată a României...

Iubesc câinii, desigur, şi o apreciez şi pe BB pentru aceeaşi dragoste, dar aş aprecia-o şi mai mult dacă ar iubi la fel de mult ca mine şi pe români.

Niciun comentariu: