duminică, 29 noiembrie 2009

Geoană se pricopseşte cu procentul lui Gigi ciobanul

Din tot scandalul monstruos al turului doi la Prezidenţiale, reţin această ştire benignă: Consiliul Naţional al PNG, partid  uniprocentual, a hotărât susţinerea lui Geoană, prostănacul lui Iliescu şi Futevânt al lui Cărtărescu. Gigi Becali a anunţat că oferă procentul lui şi jumătate lui Geoană, pentru că Băsescu "este de vină pentru criza economică care (sic!) nu e nicăieri ca în România". În sfârşit, lupta e tranşată. Toată ţara a tremurat de emoţie: unde va merge procentul lui Becali? Ei bine, prezidenţiabilul a hotărât: la Prostănac. Dar fiul generalului de securitate încă nu trebuie să jubileze. Până diseară e o veşnicie, ciobanul se poate răzgândi de mai multe ori. E ca în cazul antrenorului de la Steaua care sâmbătă dimineaţa pleacă antrenor - să zicem - la Piatra Neamţ, iar seara se întoarce la Bucureşti demis, hahaleră, zdreanţă etc. Asta i-ar mai trebui lui Geoană, să ajungă în afară de prostănac şi Futevânt, să ajungă şi zdreanţă, hahaleră etc.

Un comentariu:

papabembe spunea...

"la trecutu-ţi mare, mare viitor"
dar, mai bine să îl las pe nea Tănase să explice cum stă treaba.

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Si cu asta ce-am facut?
Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am știut,
S-avem noua guvernare
Si cu asta ce-am făcut?
Ca mai bine sa ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar traim in saracie?
Si cu asta ce-am facut?
la corupția amploare,
Cum nici când nu s-a văzut,
Scoatem totul la vânzare?
Si cu asta ce-am facut?
Pentru-a câștiga o pâine,
Mulți o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin tari străine?
Si cu asta ce-am făcut?
Traversam ani grei cu crize,
Leul iar a decazut,
Cresc întruna taxe-accize?
Si cu asta ce-am făcut?
Totul este ca-nainte,
de belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte?
Si cu asta ce-am făcut?
Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicind nu s-a vazut,
Tara-i plina de vedete?
Si cu asta ce-am facut?
Pleacă-ai noștri, vin ai noștri!
E sloganul cunoscut;
Iarăși am votat ca prostii.
Si cu asta ce-am facut?

pe 6 să beţi o ţuică şi ptr mine. sănătate şi voie bună.