miercuri, 9 aprilie 2008

Războiul total cu taximetriştii

Dimineaţa şi seara, zi de zi, sunt în stare de război cu taximetriştii. Ei declară starea de beligeranţă în trafic. Ei au altfel de prioritate, în general se conduc după un alt Cod rutier... Suntem victimele lor colaterale. Victime directe sunt sunt toţi cei ce se încumetă să iasă din casă, zi şi noapte. Ei circulă ca nişte şoferi ai iadului, vrând să ajungă parcă la timp să dezactiveze o bombă atomică. Dar nu, ei se grăbesc să ajungă la colegii lor cu care blochează intersecţiile stând la taclale la o partidă de table în aşteptarea clienţilor, răspunzând insolenţi, cu obrăznicie celor care le atrag atenţia că nu e tot oraşul al lor.
Experienţa mea de şofer de provincie în Bucureşti e amară. Am avut şi am parte de claxoane, de ţipete isterice, de strigăte... Doar de punerea pistolului în piept încă n-am avut parte. Şi totuşi, pe aceştia îi înţeleg - trăiesc într-o junglă de asfalt. Dovadă că în Piteşti sau în Curtea de Argeş le dau prioritate când îmi stă la îndemână, le ofer prioritate şi când n-au. În aceleaşi condiţii, taximetriştilor nu le-o acord niciodată. Mai devreme sau mai târziu, probabil că voi face accident, mă voi tampona cu un taximetrist care va fi sigur că eu îi voi da prioritatea lui de taximetrist, la intimidare.
Raporturile mele cu bucureştenii agresivi în trafic şi cu taximetriştii insolenţi şi violenţi arată că pot fi concesiv cu primii, niciodată cu cei din urmă.

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt curios daca unii taximetristi declara razboi total cu soferi care in trafic se iau dupa cel din fata, sperand ca el sa nu fie unul din nenumaratii berbeci din trafic si sa o rasoleasca.

o gluma ca intre tata si fiu, hehe.